تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه محور اعتدال در جامعه ولایت فقیه است، ابراز داشت: این شاخصه در حقیقت مبنای قرآنی دارد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۸۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی شب گذشته در دیدار با اصحاب رسانه خراسان رضوی در محل تالار اماکن متبرکه آستان قدس رضوی اظهار داشت: رسانه و مسئله انتقال اطلاعات و سرعت انتقال و امیدبخشی در میان آحاد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی حساس کردن جامعه نسبت به برخی امور از جمله امر به معروف و نهی از منکر را  یکی از وظایف بارز رسانه‌ها دانست و افزود: چنانچه جامعه‌ای امربه معروف را ترک کندتبدیل به یک جامعه بی‌تفاوت و مردود می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه محور اعتدال در جامعه ولایت فقیه است، ابراز داشت: این شاخصه در حقیقت مبنای قرآنی دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ناامید کردن مردم از نظام را فتنه جدید دشمن عنوان کرد و گفت: امیدبخشی به جامعه از وظایف مهم رسانه‌هاست و رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: رسانه‌های معاند به دنبال این است که جریان ستمشاهی را تطهیر کند و می‌خواهد استقلال کشورمان را از ما بگیرد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نسبت به تبیین این خدمات از سوی رسانه تاکید کرد و افزود: اگر به تابلوی خدمت رسانی نظام اسلامی نگاهی بیندازیم شاهد هستیم که هرجا خدماتی صورت گرفته آنجایی بوده که براساس گفتمان امام و رهبری حرکت کرده‌ایم و هرجا از این اصول زاویه گرفته‌ایم مشکلات ایجاد شده است.
 
رئیسی تاکید کرد: سلایق فردی نباید بر اصل گفتمان سوار شود چرا که مشکلاتی را سبب می‌شود.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی در فرمایشات اخیر خود نکات مهمی را بیان کردند و باید به دور از نگاه شخصی در چارچوب گفتمان نظام در این راستا حرکت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: موضوع زیارت، ترویج سبک و سیره رضوی و موضوع زائر و همچنین امام رضا (ع) باید به عنوان چهار محور اصلی مدنظر رسانه‌ها باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها