فرمانده سپاه تهران بزرگ:

هرگونه اقدام نابخردانه ی دشمن، باسیلی محکم ما مواجه خواهد شد

سردار یزدی در حاشیه مراسم هماهنگی کمیته‌های برگزاری بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: ‌‌آمادگی لازم درخصوص مسائل امنیتی این مراسم به صورت صددرصدی است و هرگونه اقدام نابخردانه ی دشمن با سیلی محکم ما مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ در حاشیه مراسم هماهنگی کمیته‌های برگزاری بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم ارتحال حضرت امام، قرارگاه شهید فهمیده از اواخر سال گذشته آغاز به کار کرده و در سال جاری با همراهی 18 کمیته فعال و 19 دستگاه دولتی و وزارتخانه‌های گوناگون، نیازمندی‌های برگزاری این مراسم تبیین شد و در دستور کار قرار گرفته است.

یزدی با بیان اینکه همه هماهنگی‌های لازم برای حضور هرچه بهتر زائران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) صورت گرفته است، افزود: از مردم حاضر در این مراسم می‌خواهیم تا به منظور نیل به این هدف، با کمیته‌ها و نیروهای مجری همراهی و همدلی لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص موضوعات امنیتی این مراسم اظهار داشت: تیم‌هایی از لب مرزهای کشور تا محل برگزاری مراسم همه مسائل امنیتی را تحت نظر دارند و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد چرا که ما می‌دانیم خصومت دشمنان حد و مرزی ندارد و برای همین آمادگی‌های امنیتی و دفاعی را به صورت کامل فراهم کرده‌ایم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ همچنین از دستگیری دو تیم تروریستی که قصد ایجاد ناامنی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را داشتند خبر داد و گفت: ‌‌آمادگی لازم به صورت صددرصدی است و هرگونه اقدام نابخردانه ی دشمن با سیلی محکم ما مواجه خواهد شد.

پیش بینی بالغ بر ۵۰۰ هزار زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

یزدی با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم هیچ نگرانی به لحاظ مسائل امنیتی وجود ندارد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز مانند سال‌های گذشته علی‌رغم سختی‌های ماه مبارک رمضان حضور گسترده مردم را شاهد باشیم و پیش‌بینی ما بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر زائر در این مراسم است.

ارسال نظرات