جانشین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: یک بسیجی واقعی باید تئوری حاکمیت در فقه اسلامی را درک کند تا توانایی جسمی و فکری برای تحقق مطالبات رهبری را داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۸۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام وحدتی شبیری در نخستین نشست عمومی مجمع بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی که با حضور اعضای شورای این پایگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، به تبیین راهبرد کلی پایگاه بسیج این دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: طبق آیات و روایت، اهل بیت (ع) در دنیا به عنوان الگو و صراط مستقیم معرفی شده‌اند و افرادی که در جامعه کنونی جلوتر یا عقب‌تر از اهل بیت (ع) حرکت می‌کنند، باید خودشان را برای دوری از ظلم و جهالت به اهل بیت (ع) برسانند و در صورت عدم دسترسی به اهل بیت (ع) می‌توانند به، ولی فقیه که نماینده این بزرگواران در زمان غیبت هستند مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه یک بسیجی واقعی مرید و دلداده، ولی فقیه است، گفت: بسیجی دلداده به ولی فقیه، هر زمان که سخن مقام معظم رهبری را در خصوص مسائل مختلف جامعه می‌شنود، برای تحقق مطالبات رهبری تلاش می‌کند تا مطالبات، ولی امرش بر روی زمین باقی نماند، لذا یک بسیجی واقعی باید تئوری حاکمیت در فقه اسلامی را درک کند تا توانایی جسمی و فکری برای تحقق مطالبات رهبری را داشته باشد.

وحدتی شبیری حضور پر شور بسیجیان را در عرصه تحول الزامی دانست و افزود: بنده به شما بسیجیان توصیه می‌کنم آمادگی جسمانی، روحانی، فرهنگی، اجتماعی و روحیه جهادی خود را حفظ کنید تا با همین روحیه و تفکر جهادی بتوانید کاستی‌های جامعه را رفع نمایید.

گفتنی است؛ اهدای احکام اعضای شورای پایگاه بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی، شرح وظایف اعضا و تعیین کمیسیون‌ها از دیگر برنامه‌های نخستین نشست عمومی مجمع بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها