مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: باید برای استفاده از نقش بی بدیل قران کریم در تحقق زندگی رو به تعالی ، برنامه ریزی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۹۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حاکمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در جمع پایوران و کارکنان حوزه مقاومت این شهرستان با اشاره به اینکه قرآن در آیات دشمن شناسی؛ ظاهر و باطن دشمنان را به ما می شناساند، گفت: بر اساس نص صریح قرآن؛ انسان با چهار گروه از دشمنان مواجه است که عبارت از دشمن انسانی، دنیای پر زرق و برق و جلوه گر، شیطان و نفس انسان هستند.

وی افزود: دشمن انسانی یعنی انسان علیه انسان، در نوع دوم یعنی دشمن دنیایی که دنیا خود را بزک کرده و خود را زیبا نشان می دهد و انسان های دنیایی با دنیا ازدواج می کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه ادامه داد: دسته سوم دشمنان که قرآن آن را به ما نشان می دهد شیاطین هستند که از جنس جن می باشند و آنقدر در ذهن انسان می خوانند تا او را از راه راست خارج می کنند کند و چهارمین دسته، نفس انسان است که این نفس هم دشمن انسان ها است و این چهار گروه دائماً در حال نبرد با مومن  و انسان هستند.

حاکی در پایان به پیروی از دستورات دین مبین اسلام تأکید کرد و گفت: اگر می خواهیم دچار و گرفتار دشمنان دنیایی، انسانی، شیطانی و نفسانی نشویم باید بر قرآن این راهنمای راستین بشریت چنگ زنیم تا بتوانیم سره را از ناسره و راه درست را از اشتباه تشخیص داده و در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها