خبرهای داغ:
عبدالحسینی عنوان کرد:

تعامل بسیج اساتید دانشگاه‌ها و رسانه ملی در برنامه‌سازی

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان گفت: بسیج اساتید دانشگاه‌ها و رسانه ملی در راستای برنامه‌سازی و گفتمان‌سازی و توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی همکاری خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۰۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزاش خبرگزاری بسیج گلستان ، بهرام عبدالحسینی در دیدار با بسیج اساتید استان با اشاره به 4 دهه دشمنی و توطئه های فراوان استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب، قشر کودک، نوجوان و جوان را نشانه گرفته و با ترفندها و روش‌های مختلف سعی در سست کردن عقاید و باورهای دینی و مذهبی و همچنین به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جوان ایران، هستند تا از این طریق پایه‌های مستحکم و مردمی انقلاب را سست کنند.

وی افزود: صداوسیمای مرکز در راستای گفتمان انقلاب اسلامی و متناسب با ذائقه مخاطبان برنامه‌سازی می‌کند و مهم‌ترین موضوعی که به عنوان مطالبه و دغدغه ی جامعه در رسانه استانی پیگیری می‌شود؛ برنامه‌سازی بر محور سبک زندگی اسلامی و توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی برای امیدبخشی است.

وی با اشاره به وظایف خطیر نهادهای فرهنگی در مقابله با جنگ نرم افزود: دستگاهها و نهادهای فرهنگی وظیفه سنگینی را در این راستا برعهده دارند و باید میان دستگاههای فرهنگی همسویی و یکپارچگی وجود داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان در ادامه به نقش برجسته بسیج و سپاه در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرده و گفت: بسیج در لایه ها و قشرهای مختلف با ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده مبتنی بر هویت ملی ـ مذهبی از دیدگاه مقام معظم رهبری، مسئولیتی سنگین بر عهده داشته و توانسته یک ارتش معنوی مردمی را پایه‌ریزی کند .

عبدالحسینی سپس به تأثیرات مثبت تعامل سازنده میان دستگاه‌های فرهنگی بالاخص رسانه ملی و استانی و بسیج اشاره کرد و گفت: رسانه ملی و به تبع آن رسانه استانی همواره سعی داشته پشتیبانی خوبی از نهادهای فرهنگی و انقلابی به ویژه بسیج داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب و بالقوه سازمان بسیج اساتید و فعالیتهای چشمگیر این سازمان، اظهار داشت: صداوسیما آماده است تا با مشارکت این سازمان و استفاده از ظرفیت اساتید و کارشناسان عضو، برنامه‌ای چالشی و مطالبه محور با حضور کارشناسان و اساتید مرتبط برای بررسی مشکلات و موانع پیش‌روی توسعه استان و بررسی و پیگیری مطالبات به حق مردم تولید و پخش کند.

در ادامه این جلسه رئیس بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های خوب و بی شائبه رسانه استانی با مجموعه بسیج در استان به ویژه سازمان بسیج اساتید گفت: سازمان بسیج اساتید با توجه به قشر تحت پوشش خود همواره سعی کرده فراجناحی و در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کند.

منتظری اظهار کرد: این سازمان با دارا بودن بیش از 1500 عضو از اساتید دانشگاه‌های استان و 250 حلقه صالحین، ظرفیت خوبی است که با بهره‌گیری از آن در رسانه استانی می‌تواند به غنی‌تر شدن بیش از پیش محتوای برنامه‌ها منجر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها