مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:

استکبار ستیزی مهم ترین راهبرد انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: استکبار ستیزی ملت ایران از ویژگی های ممتاز و اصیل نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۱۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر،حجت الاسلام مرتضی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه انقلابی که برآمده از اسلام ناب محمدی است با نفی کامل استکبار به وجود آمد؛  اظهار کرد: استکبارستیزی یکی از مهمترین ابعاد انقلاب اسلامی است که ریشه آن نفی شرک و ظلم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر افزود: امام خمینی (ره)همیشه تصمیم دشمن به غارت ارزشها را گوشزد می کردند ومی فرمودند"مبارزه ای که الان بین کفر واسلام است این منازعه بین ما وآمریکا نیست وبین اسلام است وکفر واز آنجایی که اسلام به دنبال عدالت اجتماعی ،آزادی مردم از سلطه ظالم ،بصیرت وتیز بینی است با اهداف مستکبر که قابل جمع نمی باشد".

یعقوبی تصریح کرد: امروز اهداف آمریکا واضح و روشن است ؛این مستکبر به دنبال دخالت در امور کشورها و ملت ها، چپاول، فریب، مداخله جویی، منفعت طلبی، بردگی ملتها و دولت ها، جنگ روانی، انحراف ملت ایران با روحیه استکبارستیزی به منافع بسیار ارزشمندی دست یافته است که حاصل تلاش جوانان این مرز وبوم است.

وی گفت:به استناد آیات قرآن دشمن ما به دو دسته تقسیم می شوند دشمنان درونی وشیطان و لشکریانش ونفس اماره ودشمن بیرونی آمریکای جنایتکار که و توصیه قرآن در برابر دشمن این است که«قوی و نیرومند باشید دشمن بترسد،باهوش باشید ومواظب نفوذ سیاسی واقتصادی باشید.»

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر خاطر نشان کرد: امروز 40 سال است ملت ایران زیر بارزورگویی مستکبران نرفته است و به منافع بزرگی دست یافته است که از جمله آنها استقلال کامل سیاسی، خودباوری علمی و عزت و عظمت دست یابی به انرژی هسته ای و ایران اولین کشوریست که درخاورمیانه توانست ماهواره به فضا بفرستد.

یعقوبی با تأکید براینکه کشورهایی همچون عراق و افغانستان با آمریکا رابطه داشتند اما به آنها حمله کرد و کشورهایی همچون ترکیه، روسیه و چین با آمریکا رابطه داشتند و تحریم شدند.

وی اضافه کرد: کشورهایی همچون پاکستان ،هند،کره شمالی ،اسرائیل علاوه برهسته ای سلاح های شیمیایی دارند اما آمریکا نه تنها حرفی نمی زند بلکه از آنها حمایت می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر اضافه کرد: کشورهایی همچون یونان، فرانسه و اسپانیا رابطه با آمریکا دارند؛ ولی مشکلات مالی زیادی دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار