معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی بابیان اینکه 398 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال جاری تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند، گفت: امسال شش میلیارد و 377 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۲۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح، با اعلام اینکه بانک‌های عامل استان بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده‌اند، افزود: 287 نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و 283 میلیون تومان از تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت، توسط صندوق امداد ولایت بوده است، بیان کرد: 111 نفر از مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شده‌اند.                                                       

فاتح با اشاره به اینکه اکنون 37 هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجرا است، اظهارداشت: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند.                                                                                                        

وی با بیان اینکه بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در زمینه دامپروری بوده است، بیان کرد: 163 نفر از مددجویان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به تولید لبنیات و دیگر فراورده‌های دامی اقدام کرده اند.                                                                                              

فاتح با تاکید به اینکه امسال بیش از 26 میلیون تومان از محل مشارکت های مردمی برای اشتغال مددجویان هزینه شده است، گفت: 45 فقره وام اشتغال به مبلغ 795 میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی پرداخت‌شده است.  

ارسال نظرات