مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: طرح شهید بهنام محمدی بعنوان مهمترین طرح تربیتی بسیج در سال تحصیلی آتی در مدارس شهرستان سرخه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۲۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، جلسه هماهنگی اگرای طرح "شهید بهنام محمدی" با حضور حجت الاسلام و المسلمین شجاع مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرخه و جمعی از سرگروه ها و مربیان حلقات صالحین سرخه در پایگاه فاطمه زهرا(س)این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شجاع مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: صالحین یک کار تربیتی، بصیرتی، اعتقادی و مهارتی می باشد که همه ما برای تربیت افراد صالح باید تلاش کنیم.

وی افزود: در خصوص اجرای طرح شهید بهنام محمدی مقدماتی نیاز است، این طرح ویژه نوجوانان (هفتم، هشتم و نهم) از اول مهر ماه 1397 توسط سرگروه های آموزش دیده به اجرا در خواهد آمد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد یک مسیر از مدرسه تا مسجد برای حضور هرچه بیشتر دانش آموزان در مساجد و اتصال هر چه بیشتر مدارس با مساجد است.

شجاع گفت: آنچه انسان را از گناه باز می دارد؛ باور به قیامت است؛ در کار تربیتی اگر باور وجود نداشته باشد؛ نمی توانیم کار کنیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها