رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز با تاکید بر حمایت همه جانبه مردم ایران از جبهه مقاومت گفت: ایران از هر حرکتی در راستای بیداری اسلامی حمایت می کند.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام روحی یزدی، رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز صبح دوشنبه (8 خرداد) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: محوریت این نشست ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و برپایی هر چه با شکوه روز قدس است.

 ایران از هر حرکتی در راستای بیداری اسلامی حمایت می کند

رئیس انتفاضه استان البرز افزود: آئین سالگرد ارتحال امام (ره) در سال جاری متناسب با اهمیت سالی که چهلمین سال حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است با شکوه تر برگزار می گردد.

به گفته حجت الاسلام روحی یزدی، شورای سیاستگذاری راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ریاست نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان و دبیرخانه این شورا در مرکز هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

برپایی نخستین جلسه شورای سیاستگذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران

 

وی خاطرنشان کرد: در روز 21 خرداد نخستین جلسه شورا در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز برگزار و سیاست های کلی این آئین مطرح می گردد و سیاست های آن در سطح استان محقق می شود.

وی با در نظر گرفتن این مهم که دشمنان نظام همواره به دنبال این بودند که اجازه ندهند ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را درک کند، عنوان کرد: تمامی تلاش ها و تحرک ها در جهت مانع شدن ایران به چهل سالگی بود.

حجت الاسلام روحی یزدی با در نظر گرفتن جلسه اخیر با استاندار البرز در خصوص سالگرد رحلت حضرت امام (ره) عنوان کرد: آئین رحلت حضرت امام روز یکشنبه ساعت در مسجد رسول اکرم(ع) با حضور مردم، مسئولان با سخنرانی دکتر شیخ الاسلام معاون امور تقریب بین الملل برگزار می گردد.

وی توضیح داد: آئین بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) در تمام شهرستان های استان البرز از جمله در شهرستان فردیس در مسجد المهدی با حضور صابری طالقاتی در ساعت ۱۱ ، همچنین در مسجدآیت الله اختری در نظرآباد در مسجد غدیریه با سخنرانی امام جمعه این شهر، در طالقان این آئین ساعت ۱۱ صبح در مسجد جامع طالقان با حضور حجت الاسلام میرباقری و در اشتهارد نیز این آئین با سخنرانی حجت الاسلام ولد بیگی برگزار می شود.

وی با در نظر گرفتن آمادگی استان به منطور اعزام زائران حضرت امام (ره) بیان کرد: اعزام زائران به حرم حضرت امام با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس از دیگر برنامه های آئین ارتحال حضرت امام است که در کنار تربت حضرت امام به سخنرانی رهبر معظم انقلاب سه ساعت پیش از افطار برگزار می شود.

رئیس انتقاضه البرز با تامل بر این مطلب که آئین روز جهانی قدس یا به تعبیری قدس ۹۷ و حساسیت آن با شرائط حاکم در منطقه مطرح کرد: در سال های گذشتهذ شاهد حضور سفارت آمریکا در قدس شریف نبودیم ولی امروز این اتفاق افتاده و ملت فلسطین بر سر این مسئله شهید و زخمی می دهد.

حجت الاسلام روحی یزدی در پایان با اعلام مسیرهای معین شده به منظور راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: در سطح استان البرز در ۱۴ مسیر راهپیمایی روز قدس برگزار می گردد که مرکزیت آن در شهر کرج و با سخنرانی حسن قشقاوی، معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران است.

ارسال نظرات