خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 10 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۰۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سردار مهدی محمودی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "بوئین زهرا" حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو "زانتیا" درمحور "اشتهارد – بوئین زهرا" که با سرعت بالا در حال تردد بود مشکوک و موضوع را به سایر واحد های گشتی برای متوقف ساختن خودرو اعلام کردند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از واحد های گشتی بلافاصله پس از دریافت پیام ، خودروی مورد نظر را در محور اشتهارد رویت و فرمان ایست صادر، و راننده زانتیا به محض مشاهده ماموران متواری که پس از تعقیب و گریز خودرو زانتیا به علت سرعت بالا وعدم کنترل توسط راننده در ورودی میدان "امام رضا" از سمت جاده اشتهارد به بوئین زهرا با جدول برخورد ومتوقف شد.
وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر و پس از ایمن سازی صحنه در بازرسی از خودرو تعداد 11 بسته مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار تقریبی 10 کیلو و 400 گرم از خودرو کشف و راننده وسرنشینان خودرو دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
سردار محمودی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان مقدار 150 سانت شیشه و 3 گرم شیره تریاک کشف شد تصریح کرد: متهمان دو نفر آقا و یک نفر خانم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها