خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: سه برنامه مهم در سه نقطه خضری دشت بیاض، نیم بلوک و روستای کرغند به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۱۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرخ دوست فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه برنامه مهم در سه نقطه بخش نیم بلوک از جمله خضری دشت بیاض، نیم بلوک و کرغند برگزار می شود گفت: با توجه به اینکه امسال سالگرد ارتحال با شب های احیای ماه مبارک رمضان مصادف شده که روز دوشنبه هفته جاری یعنی 14خرداد برنامه سالگرد همراه با سخنرانی، مداحی، مسابقه پیامکی، ترتیل و جزء خوانی قران کریم و برنامه های دیگر برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: لازم است برنامه‌های ادارات در نشر افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) پربارتر از سال‌ها قبل برگزار گردد.

وی یادآورشد: مردم سالاری دینی، ‌امنیت، آزادی،‌ استقلال،‌ جمهوریت و اسلامیتی که امروز در نظام جمهوری اسلامی از آن برخورداریم مدیون اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده و باید افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) برای نسل‌های نوجوان و جوان امروزی تبیین تا آینده کشور تضمین گردد.

بخشدار نیم بلوک هم پیرامون فضیلت این ماه و لزوم بهره برداری معنوی از آن به اندیشه های ارزشمند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و تاثیر آن در منطقه که منجر به عزت اسلام و کشور شده است اشاره و بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

خسروی با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد و همکاری کلیه مسئولان در این زمینه گفت: احیاء و زنده نگاه داشتن این روزهای مهم لازمه حضور و فعالیت هیئت های مذهبی در برنامه های مخلتف از جمله در مراسم ارتحال امام (ره) است و از آنها خواست تا در تمام برنامه های ملی و مذهبی سال نقش آفرینی و حضور فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعال کردن کمیته های تبلیغات و پشتیبان ستاد ارتحال امام ، توزیع اقلام فرهنگی ، اطلاع رسانی به هیئت امنا مساجد، دعوت از سخنران، اجرای شب شعر، نشست انجمن ادبی، سیاه پوش کردن سطح شهر، توزیع غذای نذری، عزاداری هیئات از جمله برنامه هایی است که در سالگرد ارتحال امام فرزانه در مسجد امام حسین "ع" خضری دشت بیاض برگزار خواهد شد.

وی نیز از برگزاری جلسات ارتحال امام در نیم بلوک و کرغند بطور جداگانه خبر داد.

بخشی رئیس هیئت امنای شرکت سهامی زراعی خضری با بیان اینکه سهامداران شرکت سهامی زراعی خضری هزینه پخت و توزیع غذای نذری را همه ساله در سالگرد ارتحال امام را پرداخت می کنند گفت: مردم سهامدار شرکت خواستار پرداخت هزینه پخت وتوزیع غذای نذری را از سود این شرکت فقط مختص مردم خضری دشت بیاض می خواهند و نه شهرهای دیگر و باید این موضوع به جد پیگیری شود چراکه درسالها و سنوات گذشته مرکز شهرستان خواستار کمک در اطعام عزاداران از این شرکت هستند.

حیدری مسئول نمایندگی اوقاف وامور خیریه بخش نیم بلوک با گلایه به اینکه غذای نذری در ا فطاری سال گذشته کیفیت لازم را نداشت وامسال باید رعایت شود گفت: اطعام روزه داران موقع افطار طوری برنامه ریزی شود که باعث حضور پرشور مردم در مراسم باشیم.

حسینی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد بخش نیم بلوک هم از برگزاری نشست ادبی و اجرای شب شعر در شب ارتحال در وصف امام خمینی "ره" خبر داد.

چرمه رئیس کمیته امداد امام خمینی خضری دشت بیاض هم نیز گفت: توزیع سبد غذایی در ماه مبارک و روز ارتحال بین عشایران بخش نیم بلوک و خانواده های تحت پوشش انجام خواهدشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها