فرماندار خمین با اشاره به اینکه برگزاری بهتر اوقات فراغت جوانان نیازمند برنامه ریزی است، گفت: در اجرای برنامه‌های مختلف در برخی زمان ها از فضاهای باز و سرسبز مانند پارک ها نیز استفاده تا شادی و نشاط و امید بیشتر در جوانان ایجاد شود و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان، برنامه ها و جایگزین های مناسب در این راستا فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۵۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزیغ احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مدیران نهادهای اجرایی شهرستان و با موضوع اوقات فراغت جوانان برگزار شد، گفت: اجرای برنامه های نو و خلاقانه اوقات فراغت جوانان و ارتقای کیفی آن در دستور کار دستگاه های اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های نو و خلاقانه اوقات فراغت جوانان و ارتقای کیفی آن در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد و از موازی کاری پرهیز شود، گفت: رویکرد برنامه‌های اجرایی به شکل شهرستانی و در سطح روستاها  نیز انجام  و تا حد امکان برنامه های آموزشی و مهارت آموزی با هزینه کم برگزارشوند و کیفیت کار مد نظر باشد.

فرماندار شهرستان خمین تصریح کرد: ساعات و مکان برگزاری کلاس‌ها به گونه‌ای باشند تا افراد شرایط حضور برای شرکت در کلاس را داشته باشند.

طهرانی با اشاره به اینکه برگزاری بهتر اوقات فراغت جوانان نیازمند برنامه ریزی است، گفت: براساس این که هر برنامه متولی خاص دارد، و بین دستگاه متولی و اجرا کننده برنامه همراهی و همکاری باشد و از کلاس ها بازدید مستمر انجام شود، بایستی برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌ها صورت بگیرد.

وی افزود: در حوزه آموزش، به مهارت آموزی و آموزش کارآفرینی توجه بیشتری شود، به شکلی که این آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، قابلیت اجرا و ایجاد شغل برای افراد داشته باشد.

فرماندار شهرستان خمین تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های مختلف در برخی زمان ها از فضاهای باز و سرسبز مانند پارک ها نیز استفاده تا شادی و نشاط و امید بیشتر در جوانان ایجاد شود و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان، برنامه ها و جایگزین های مناسب در این راستا فراهم شود.

طهرانی در راستای تمرکز زدایی اجرای اوقات فراغت در مرکز شهر تاکید کرد و گفت: برنامه ها به شکل محله به محله برگزار شود و دستگاه های متولی در نقاط حاشیه شهرها و روستاها حضور بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات