مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: مسجد محوری، اساس برنامه‌های بسیج به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۶۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار علی غلامی مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج خمین در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیج در طی سال برگزاری حلقات صالحین استف گفت: در فصل تابستان و اوقات فراغت این حلقات تنوع کاری پیدا می کند.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء، ایستگاه نقاشی کودکانه و اجرای مراسم های مناسبتی در پارک شهید مدرس، کلاس های قرآن و بیان احکام، طراحی، اردوهای زیارتی و سیاحتی و... در پایگاه های بسیج خواهران و برادران از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام فراغت است.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج خمین برنامه ورزشی در طول دوره و ماهانه 150 ساعت به ویژه استخر و شنا که در فصل تابستان بیشتر می شود، آموزش های مهارت زندگی، تربیت فرزند و... از برنامه های دیگر اوقات فراغت برشمرد و گفت: محیط سالم بسیج از مهمترین عواملی است که خانواده ها اعتماد می کنند برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود به بسیج مراجعه کنند.

پاسدار غلامی مسجد محوری، اساس برنامه‌های بسیج به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانست و خاطرنشان کرد: مسجد یک سنگر بسیار مغتنم و ظرفیتی بی‌بدیلی برای تعلیم و تربیت نوجوانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات