رئیس آموزش و پرورش خمین:

برنامه‌ریزی اوقات فراغت با رویکرد آموزش مهارت‌های فنی وحرفه‌ای باشد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمین گفت: آموزش های فنی و حرفه ای به منظور کسب مهارت عملی، کارهای هنری مانند تحلیل فیلم و... می تواند در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان اثر مثبت داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۶۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ عید امجدی رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خمین در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در اجرای برنامه ها و کلاس های اوقات فراغت به ویژه کلا س های ورزشی از مربیان دارای مدرک مربیگری بکارگیری شود.

وی افزود: در روستاها برنامه اوقات فراغت به شکل تدوین شده، وجود ندارد و لازم است توجه بیشتری به این مسئله شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین خاطرنشان کرد: از ظرفیت همکاری و مشارکت نهادهای مردم نهاد« سمن ها» که نخبگان برگزیده  شهرستان در رشته های مختلف هستند، در برگزاری برنامه های اوقات فراغت می توان استفاده کرد، اما در این زمینه مسئولین همکاری خوبی با این سمن ها را ندارند.

 آموزش مهارت‌های فنی در اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد

مهدی محمدی رئیس آموزش و پرورش خمین نیز در این جلسه گفت:  اوقات فراغت شخصی ساز است و به منظور راندمان بهتر و بیشتر برنامه های اوقات فراغت لازم است تمام دستگاه ها توانایی ها و پتانسیل های خود را کنار هم بگذارند تا اوقات فراقت از راندمان بالا و با کیفیت برخوردار باشد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده درست از اوقات فراغت بیان کرد: اگر سمت و سوی درست به اوقات فراغت داده شود،  آینده خوبی برای جوان رقم خواهد خورد.

 محمدی افزود: آموزش های فنی و حرفه ای به منظور کسب مهارت عملی، کارهای هنری مانند تحلیل فیلم و... می تواند در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان اثر مثبت داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه مدیران ادارات مختلف و مرتبط با اجرای برنامه های اوقات فراغت به منظور غنی سازی بهتر و با کیفیت اوقات فراغت دیدگاه های خود را بیان و اعلام همکاری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار