نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: نباید در برابر کمبودها احساس ضعف نشان دهیم و از نسخه های غربی برای رفع آنها استفاده کنیم، بلکه باید با اقتدار بر اساس دستورات اسلامی برای جبران آنها تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۷۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به هویت عمیق اسلامی، انقلابی، قرآنی و ولایی ایران گفت: ایران دارای هویت عمیق اسلامی، انقلابی، قرآنی، ولایی، اصیل و... به قدمت تاریخ این کشور است که آثار این هویت عظیم را می‌توان به چشم دید؛ امید است به برکت انقلاب این هویت بیش از گذشته متجلی شود.

وی هویت دینی و ملی را بزرگترین دارایی دانست و گفت: هر حرکتی در کشور انجام می‌شود باید در جهت ارتقا، تثبیت و دفاع از این هویت باشد نه اینکه بخواهند این هویت را تضعیف کنند لذا با مخدوش کنندگان این هویت باید مقابله شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مفاخر و عاملن بزرگی در این کشور تربیت یافته‌اند که منشأ خیر و برکت برای کشور و حتی جهان بوده‌اند، نمونه این بزرگان هم می توان حضرت امام (ره) دانست که همه عزت و شرف کشور به ایشان بازمی‌گردد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه به برکت اسلام روز به روز به شاهد پیشرفت های مختلفی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور هستیم، گفت: در طول چهار دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد در همه زمینه ها و رشته های مختلف تحولات عظیمی در کشور رخ داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بایستی تعهد اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشت و برای مقابله با چالش‌ها باید هویت ایرانی و اسلامی خود را حفظ کنیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه اسلام برای همه موضوعات و مشکلات راهکار دارد، گفت: نباید در برابر کمبودها احساس ضعف نشان دهیم و از نسخه های غربی برای رفع آنها استفاده کنیم، بلکه باید با اقتدار بر اساس دستورات اسلامی برای جبران آنها تلاش کنیم.

وی بر توانمندسازی جامعه نیز تاکید و خاطرنشان کرد: اسلام هیچ‌گاه طرفدار گداپروری نبوده و امروز نیز باید با ارائه امکانات در جهت توانمندسازی جامعه و کارآفرینی حرکت کرد و قطعا با توجه به صرفه‌جویی می‌توان روند توانمندسازی جامعه را تسریع کرد.

انتهای پیام/   

ارسال نظرات