خبرهای داغ:

برگزیدگان مسابقه «ستاره‌های فاطمی» در قم تقدیر شدند/ انتشار فلش کارت «بانوان شهیده»

برگزیدگان مسابقه ستاره‌های فاطمی ویژه آشنایی با بانوان شهیده استان قم، طی مراسمی در مرکز فرهنگی اردویی ولایت قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۸۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «سیده زهره دیبایی» معاون امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: به دنبال برگزاری همایش استانی اسوه‌های صبر و مقاومت در بهمن ماه سال ۹۶، موضوع برگزاری مسابقه استانی «ستاره‌های فاطمی» با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با بانوان شهیده استان قم از سوی این اداره کل پیگیری شد.
وی افزود: در همین راستا مجموعه فلش کارت بانوان شهیده استان قم شامل آیات قرآن، احادیثی از ائمه (ع) و معرفی زندگی، خاطرات و جزییات شهادت ۳۰ تن از بانوان استان که در جریان انقلاب، بمباران هوایی، مکه و ... به شهادت رسیده اند، به همت این اداره کل و مشارکت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تجدید چاپ و در سطح استان توزیع شد.
دیبایی تصریح کرد: حدود هزار نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان‌های متوسطه اول و دوم و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان قم در این مسابقه شرکت کردند و پس از بررسی، ۱۵ نفر برگزیده شدند و برگزیدگان طی مراسمی با حضور مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس، امور بانوان و خانواده استانداری و کتابخانه‌های عمومی استان قم در مرکز اردویی ولایت قم تجلیل شدند.
نام ۷۶ نفر از بانوان شهیده در زمره شهدای استان قم می‌درخشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات