خبرهای داغ:
مراسم تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس شهر رضوانشهر با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سروان اکبری فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین (ع) اظهار داشت: مراسم تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس شهر رضوانشهر با حضور نیرو‌های گردان ۱۲۳ امام حسین (ع)، نیرو‌های مقاومت بسیج شهرستان تیران و کرون، نیرو‌های انتظامی، امام جمعه شهر رضوان‌شهر و جمعی از مسئولان این شهر به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
در این مراسم سردار اصغر عرب‌پور؛ جانشین قرار سید‌الشهدا (ع) به مسائل سیاسی روز منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود نیرو‌ها در زمان روز‌های آزادسازی خرمشهر و مشورت فرماندهان با حضرت امام خمینی (ره)، نیرو‌های لشکر ۸ نجف اشرف و همچنین لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به کمک سایر نیرو‌های حاضر در منطقه آمده و آزادسازی خرمشهر صورت گرفت.
وی تصریح کرد: پس از کمک جمعی نیرو‌های لشکر ۸ و امام حسین (ع) استان اصفهان و با فرمان سرداران شهید احمد کاظمی و حسین خرازی منطقه از وجود نیرو‌های دشمن پاکسازی شد و آزادسازی خرمشهر اعلام رسمی شد.
جانشین قرار سید‌الشهدا (ع) به خیانت‌های بنی صدر اشاره کرد و گفت: بنی صدر در این زمان با عدم در اختیار گذاشتن تجهیزات و امکانات کافی برای بسیجیان قصد مختل کردن عملیات‌ها داشت که از اهداف شوم خود بازماند.
نشست و دیدار سردار عرب‌پور با دانش‌آموزان و معلمان و همچنین مسئولان اداره آموزش و پروش از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در پایان این مراسم، از رشادت‌های شهید مدافع حرم موسی کاظمی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان تیران و کرون تجلیل و تقدیر به عمل آمد؛ ضمن این‌که سالگرد تولد این شهید مدافع حرم در این مراسم گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها