فرمانده سپاه قرچک به اهمیت پیگیری مشکلات مردم پرداخت و اضافه کرد: مردم به ویژه روستائیان سرمایه های نظام اسلامی هستند و ما تا توان داریم باید به آنان خدمت کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۸۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دیدارهای رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قرچک در ایام این ماه مبارک هر شب در یک مسجد برگزار می شود.
علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک شب گذشته با حضور در پایگاه شهید صادقی روستای صالح آباد با نمازگزاران و اعضای شورای بسیج این پایگاه دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با بیان اهمیت بزرگداشت گفتمان مقاومت که رمز وحدت بخش و ایستادگی در مقابل زیاده خواهان و زورگویان و ایادی استکبار است، گفت: خرمشهر یک دستاورد عظیمی است که معارف آن برای بازگو کردن به نسل چهارم انقلاب پایانی ندارد، امروز گفتمان مقاومت گفتمان آزادی بخش ملت های آزادی خواه جهان است.
فرمانده ناحیه مقاومت قرچک با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: امروز نیز خرمشهر تمام نشده است و خرمشهرها در پیش است، خرمشهرهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی که اینها باید به دست جوانان آزاد شود.
وی در پایان به اهمیت و ضرورت پرداختن به پیگیری مشکلات مردم پرداخت و اضافه کرد: مردم به ویژه روستائیان سرمایه های نظام اسلامی هستند و ما تا توان داریم باید به آنان خدمت کنیم.
همچنین در پایان این دیدار اعضای شورای بسیج و نمازگزاران مسجد روستا به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

ارسال نظرات