خبرهای داغ:
با نزدیک شدن ایام ارتحال امام(ره):

برنامه‌های مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گرگان اعلام شد

برنامه‌های مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گرگان اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۵۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  سیدابوالقاسم صفوی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام(‌ره)‌ در شهرستان گرگان ‌اظهار داشت:‌ مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز 15 خرداد ماه  با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینعلی سعدی رئیس دانشکده الاهیات دانشکده امام صادق(‌ع )‌ برگزار می‌شود.

وی افزود: ‌امروز در انقلاب اسلامی نقصانی در جامعه می‌بینم از اندیشه‌ها و راهبرد امام خمینی(‌ره) نیست و ا‌ز کم‌کاری‌های ما است، امام‌ خمینی(‌ره) یک ملت را به حر‌کت درآورد و یک حماسه را خلق کرد.

سرپرست فرماندار گرگان گفت:‌ به پاس عظمت و بزرگی این مردم به یاد امام خمینی(‌ره) هستیم و هر ساله ‌سالگرد ملکوتی امام خمینی(‌ره) مراسمی در راستای گرامیداشت این مرد بزرگ انقلاب برپا می‌داریم.

صفوی تاکید کرد:‌ با برگزاری این مراسم‌ها به آن دسته از یاوه‌گویان خارج از کشور که به دنبال این هستند که جامعه ما بزرگان خود را فراموش کنند می‌گوییم، ما ملت ایران مدیون اندیشه‌های امام خمینی(‌ره)‌ هستیم و از بزرگان‌مان دست نمی‌کشیم.

وی گفت:‌ هر ساله زحمات زیادی برای سالگرد ارتحال امام(‌ره)‌ در شهر گرگان کشیده شده و باید ‌این تریبون‌ها منادی وحدت باشد چرا که امام خمینی(‌ره) ‌منادی وحدت در جامعه بود.

‌فرماندار گرگان تاکید ‌کرد: برای آن که صدای ما را سرمایه‌گذاران بشنوند به دنبال این هستیم که شهر آرامی داشته ‌باشیم.

صفوی افزود: ‌در منطقه زمین صنعتی یک‌هزار هکتاری اترک را داریم که سرمایه‌گذار ندارد و باید بیندیشیم چه موضوعاتی سبب شده که سرمایه‌گذار نداشته باشیم./تسنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار