خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: تبیین نسخه های حضرت امام(ره) نیاز حیاتی و راه برون رفت از مشکلات اساسی کشور است.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۵۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجة الاسلام والمسلمین روح الله رجنی اظهار کرد: قیام خونین مردم خرداد و آن حماسه عظیم بعد از دستگیری حضرت امام (ره) سنگ بنای این انقلاب اسلامی بوده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تصریح کرد: شخصیت حضرت امام(ره) بیش از هر زمانی دیگر نیاز به پژوهش و نشر دارد، حضرت امام(ره) الگویی نه تنها برای ما بلکه برای جهان مفید بوده است.

وی با بیان اینکه مردم ما بیش از هر زمانی باید از درس های حضرت امام(ره) عبرت بگیرند خاطر نشان کرد: امریکا تمام قدرتش را به کار بسته تا ما چهل سالگی انقلاب را نبینیم، سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب می­تواند در موضوع استکبار ستیزی بسیار کارگشا باشد.

رجنی تاکید کرد: دشمنان با یأس و نا­امید کردن مردم می­خواهد در دلها رخنه کند و ضربه به این انقلاب بزند، آنها به خوبی می دانند که پشت این انقلاب مردمی با صلابت ایستاده اند قصد دشمن هم این است که با ایجاد شکاف بین این انقلاب و مردم بر کشور ما مسلط شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما باید نسخه های حضرت امام(ره) را جزء سر لوحه کار خود قرار دهیم اذعان داشت: اگر توانستیم نسخه های حضرت امام را سر لوحه کار خود قرار دهیم می­توانیم در مقابل هر گونه تهدید ایستادگی کنیم و مقابله به مثل کنیم.

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط جهان از نسخه های حضرت امام خمینی(ره) در حال استفاده هستند این دلیل بر این است که حتی حضرت امام(ره) این روز ها را می­دیده است این تفکر حضرت امام(ره) حتی در آینده هم برای ما کار ساز است.

این مقام مسئول در پایان گفت: ما باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا بتوانیم این خط و تفکر امام(ره) را بتوانیم نشر دهیم و برای آیندگان تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها