جلسه هماهنگی برگزاری سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۷۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین جلسه هماهنگی برگزاری سومین همایش تبلیغات رزمی در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و پیرامون برنامه های این همایش هم اندیشی شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با اشاره برگزاری دو دوره قبلی همایش به میزبانی شهرستان های بروجن در استان چهارمحال و بختیاری و شهرضا در استان اصفهان، گفت: نیمه دوم تیرماه سال جاری این همایش در شهرکرد برگزار می شود.

حمیدرضا توسلی، با یادآوری رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گوشه هایی از تأثیرات تبلیغات رزمی در روند کسب پیروزی های دوران حماسه و ایثار را تشریح کرد و افزود: یادگاران دفاع مقدس گنجینه های بزرگی از تجارب ارزنده دفاعی و معنوی هستند.

وی گفت: برگزاری همایش رزمندگان تبلیغات لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام متشکل از رزمندگان دلاور استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان، فرصت بسیار خوبی برای بهره مندی از تجربیات این عزیزان و جمع آوری خاطرات آنهاست.

عباس پیکار، فرمانده تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: حدود 180رزمنده تبلیغات رزمی لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام از استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان تاکنون شناسایی شده اند.

وی افزود: تلاش می شود با برگزاری همایش و ارتباط مستمر، خاطرات، تصاویر و فیلم های عزیزان رزمنده تبلیغات جمع آوری و مورد بهره برداری قرار گیرد.

گفتنی است: در این جلسه پیرامون برنامه های سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام که بیستم تیرماه سال جاری در تالار لاله شهرکرد برگزار خواهد شد، هم اندیشی شد.

ارسال نظرات