خبرهای داغ:
رئیس زندان شاهرود خبر داد:

جمع آوری یک میلیارد و صد میلیون ریال در جشن گلریزان شاهرود

رئیس زندان شاهرود از جمع آوری مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریالی در جشن گلریزان شاهرود برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۹۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
جمع آوری یک میلیارد و صد میلیون ریال در جشن گلریزان شاهرودایرج میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جشن گلریزان شاهرود و حضور مسئوولان شهرستان و خیرین از اقشار مختلف در این مراسم با بیان اینکه در این جشن یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد افزود: این کمک‌ها با کمک‌های ستاد دیه بعد از ماه مبارک رمضان سبب آزادی زندان مستحق می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: این اخلاق و کار حسنه چند سالی است که در کشور و استان و شهرستان‌ها توسط ستاد دیه انجام می‌شود و در شاهرود هم هر ساله مصادف با حلول ماه رمضان جشن گلیزان توسط ستاد دیه برگزار می‌شود.
میرزایی افزود: این مراسم با مشارکت دادگستری، دادسرا و زندان اجرا و از خیرین و صنعتگران و کشاورزان و مسئوولان و اقشار دست به خیر دعوت می‌شود تا کمک به زندانیان غیرعمد مثل تصادف و چک شود.
رئیس زندان شاهرود با درخواست از خیرین و نیکوکاران شاهرودی برای کمک به زندانیان نیازمند گفت: خیرین باید توجه داشته باشند که با این کمک به سه قسم از جامعه کمک می‌شود، اول زیان دیده است که پول می‌گیرد و دوم زندانی آزاد می‌شود و سوم دولت خرجی بابت زندانی نمی‌دهد و با این کار به جامعه و بیت المال کمک می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها