حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: ايجاد فتنه حتي از قتل بالاتر است؛ چرا كه قتل جنايتى است بر جسم انسان و فتنه جنايتى است بر جان و روح و ايمان انسان.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۳۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهار ومحال وبختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج اردل با اشاره به آیه شریف قرآن کریم  عنوان کرد: الْفِتْنَهُ أَكْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا ...
و ايجاد فتنه، (و محيط نامساعد، كه مردم را به كفر، تشويق و از ايمان باز مي‏دارد) حتي از قتل بالاتر است. و مشركان، پيوسته با شما مي ‏جنگند، تا اگر بتوانند شما را از آيينتان برگردانند.

حجت الاسلام رضایی افزود: قرآن ايجاد فتنه را و منحرف ساختن مردم از دين خدا از قتل هم بالاتر می داند،  چرا كه قتل جنايتى است بر جسم انسان و فتنه جنايتى است بر جان و روح و ايمان انسان. مسلمانان نبايد تحت تاثير تبليغات انحرافى مشركان قرار گيرند، زيرا آنها دائما با شما مى جنگند تا اگر بتوانند شما را از دينتان باز گردانند و به كمتر از اين قانع نيستند و این مساله ای است که بارها در آیات متعدد قرآن به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام رضایی، در ادامه گفت: همچنان  که امروز می بینیم خیانت دولت‌های پیشین آمریکا به انقلاب هیچ تفاوتی با خیانت‌های دولت کنونی آمریکا  ندارد و همه آنها نسبت به انقلاب اسلامی خائن بوده و هستند.

وی، گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سعی دارد تا با ترفندها، کودتاها، ترورهای نافرجام و فتنه‌ها انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی‌اش خارج کند، دشمنی استکبار با ملت ایران و انقلاب اسلامی هیچ‌وقت تمامی ندارد.

 

 

ارسال نظرات