خبرهای داغ:
نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ۱۶۰ موسسه علمی وابسته به دولت و دانشگاهی در آمریکا راه‌های مقابله با ایران را مورد بررسی قرار دادند و نقطه مشترک آن‌ها این بود که انقلاب اسلامی را باید از راه تعامل از بین برد.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۳۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی که با حضور بسیج اساتید و نخبه حوزه علمیه قم در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، با بیان اینکه امروز برخی مسئولین انقلابی‌ها را به بهانه تندوری از صحنه خارج می‌کنند، اظهارداشت: همانطور که بار‌ها رهبر معظم انقلاب فرمود: ه اند، مساله نفوذ جدی است و می‌بایست هوشیارتر از گذشته عمل کنیم.

وی با اشاره به نفوذ دشمن و لزوم مقابله با آن عنوان کرد: دشمن می‌گوید که روزی دست دراز می‌کردیم تا در جمهوری اسلامی دست بدهیم، اما امروز از درون انقلاب اسلامی دست‌هایی برای دست دادن و تعامل با ما دراز می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی افزود: دشمن این موضوع را صریحاً اعلام کرد برای تغییر در ایران باید در انتخابات خبرگان این تغییر را آغاز کنیم وباید جنس رهبری را تغییر دهیم، دشمن یکی از جریان‌های جدی که دنبال می‌کند و از ۱۰ برجام بدتر است قداست‌زدایی از رهبری است و ولایت را از تمرکز بیندازد و در این زمینه از برخی از مراجع تقلید ناامید نیستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: ۲۲ بهمن سال ۹۴ گفتند که می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به روز کنیم، انقلابی زدایی از شخصیت‌ها توسط برخی مسئولین دنبال می‌شود و گفته می‌شود امام حسین (ع) و رسول خدا اهل مذاکرات بودند.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه برخی مسئولین انقلابی‌ها را به بهانه تندوری از صحنه خارج می‌کنند، تصریح کرد: مسئولین پس از مذاکرات با غرب و آمریکا در برجام باختند و همه چیز را از دست دادند، ولی بازهم طلبکار هستند.

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های روحانیت این بوده که در کنار تبیین دین مدافع دین خدا بوده است که این وظیفه از اهل بیت (ع) به ما رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه هرکجا دین خدا در خطر باشد باید مال و جان خود را فدا کنیم وبرای دین همه چیز بدهیم، گفت: روحانیت از دین دفاع می‌کند و یکی از الزامات دفاع از دین خدا این است که خطر و دشمن را بشناسیم و اینکه دشمن از کدام زاویه حمله را انجام می‌دهد و هیچ گاه بازی نخورده وفتنه‌های بزرگ ما را مشغول نکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین خطر در مقابل انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمن است، افزود: از دهه نخست انقلاب شاهد فتنه‌ها بودیم و در ابتدای انقلاب فتنه خلق مسلمان و دهه ۶۰ فتنه ملی گرایی و قائم مقام رهبری را داشتیم، دهه ۷۰ فتنه حاکمیت اصلاح طلبان سکولار و دهه ۸۰ فتنه ۸۸ در کشور ایجاد شد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در صراط مستقیم ماندن بسیار سخت‌تر از وارد صراط مستقیم شدن است، ادامه داد: دهه ۹۰ فتنه تعامل است که باید مراقب برنامه ریزی دشمن در این زمینه باشیم، دشمن برای کشورمان برنامه ریزی‌های زیادی طراحی کرده است ومشکل آن‌ها با انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن را رقم زده است

حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن رقم زده است، گفت: انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته است، اما هیچ گاه توقف نداشته و پیشرفت داشته و گفتمان مقاومت را زنده و گقتمان سازش را نابود کرده است.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد واسلام را به وسیله مسلمانان نابود کند و کارگردانی را پشت صحنه انجام دهند، تعامل سبب شده نیرو‌های انقلابی در مقابل انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: اوباما گفت که من با برجام کاری با ایران کردم که هیچ کدام از رئیس جمهور‌های آمریکا نتوانستند انجام دهند، این که در مقابل دوربین و دور میز مقابل مسئولان کشورمان بنشینند و لبخند بزنند هدف آمریکا بود و این اقدام برای جهان پیام‌های زیادی داشت، اوباما گفت: توانستیم گفتمان مقاومت را بشکنیم و به ترامپ می‌گویم باید برای مقابله با ایران تعامل کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها