خبرهای داغ:
براساس برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز و همکاری دستگاه های ذیربط ، در پایان سال 97 یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۳۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از حضور نیکوکاران و خیران در طرح مفتاح الجنه بیان کرد: یکی از مهمترین محاسن طرح مفتاح الجنه مشاهده مستقیم و دقیق مشکلات از سوی خیران و تلاش جمعی و سریع به دور از بروکراسی برای حل مشکلات مددجویان است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف کمیته امداد را ایتام تشکیل می دهند ، گفت : یکی از مهمترین مشکلات خانواده های دارای یتیم، مسکن است که براساس برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز و همکاری دستگاه های ذیربط ، در پایان سال 97 یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین 18 هزار و 706 حامی حمایت از هزار و 681 یتیم و قریب 3 هزار فرزند محسنین را بر عهده دارند.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: سال گذشته بیش از هشت میلیارد و 423 میلیون تومان از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شده است که میانگین کمک حامیان به طور متوسط ماهانه بیش از 37 هزار تومان بوده و میانگین سرانه دریافتی ایتام ماهانه بیش از 417 هزار تومان بوده است.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در جریان این بازدید ها گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون تمام تلاش خود را برای تعامل و همکاری با کمیته امداد برای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مددجویان انجام داده است.
علی میرزاعبدالهی ها یادآورشد: زنان سرپرست خانوار می توانند از تسهیلات سه میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند شوند که اقساط آن 32 ماهه است.
شایسته ذکر است که در این دیدارها، بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن اهدای سبد کالای غذایی، نسبت به تأمین تلویزیون برای یکی از خانواده ها و پرداخت تسهیلات به دو خانواده مساعدت کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها