رئیس فدراسیون بوکس گفت: با توجه به ظرفیت استان بوشهر مسابقات بوکس ساحلی قهرمانی کشور نیمه دوم سال به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۵۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حسین ثوری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان بوشهر این استان را یکی از استان‌های مستعدد کشور در این رشته عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به استقرار ظرفیت مهم صنایع عظیم نفت و گاز در  استان بوشهر، باید این استان برای جذب اسپانسر  از این ظرفیت تلاش کند.

وی، حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر را برای این استان غنیمت دانست و تصریح کرد: وی همواره به‌عنوان یکی از مدیران نخبه وزارت ورزش و جوانان نام برده می‌شود.

رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه برای نخستین‌بار در سطح کشور پرتابل بوکس هیئت‌های استانی راه‌اندازی شده گفت: با راه‌اندازی پرتابل بوکس هیئت‌های استانی تمامی اطلاعات ورزشکاران ، مربیان ، داوران در این سامانه ثبت شده است.

ثوری از استعدادیابی  ورزشکاران در استان‌ها خبرداد و بیان کرد: برای ارتقای این ورزش، لیگ مناطق بوکس کشور برای استعدادابی راه اندازی شده است.

تدوین سند 5 ساله چشم اندازبوکس

رئیس فدراسیون بوکس از تدوین سند 5 ساله چشم اندازبوکس خبر داد و اظهار داشت: در این سند نقشه راه توسعه ورزش بوکس ترسیم شده و به‌زودی شیوه نامه‌های آن به استان‌ها ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه سند تحول ورزش بوکس برای مدت پنج سال تدوین شده است خاطرنشان کرد: با تدوین این سند ورزشکاران، مربیان و داوران بوکس می‌توانند به‌خوبی نقشه راه خود را بیابند که این امر تاثیر به‌سزایی در دستیابی فدراسیون بوکس به هدف‌های مدنظر دارد.

برگزاری مسابقات بوکس ارتش‌‌های جهان  در چین

ثوری از برگزاری مسابقات بوکس ارتش‌‌های جهان خبرداد و بیان کرد: برای نخستین‌بار مسابقات بوکس ارتش‌های جهان مهرماه در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به برگزاری مسابقات  بوکس دانشجویان جهان گفت: این مسابقه شهریور ماه در روسیه برگزار می‌شود که ورزشکاران ملی پوش کشورمان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

مسابقات ملی بوکس ساحلی در بوشهر برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه مسابقات ملی بوکس ساحلی در بوشهر برگزار می‌شود افزود: با توجه به ظرفیت استان بوشهر مسابقات بوکس ساحلی قهرمانی کشور نیمه دوم سال به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز حمایت از قهرمانان را یکی از اولویت‌های این اداره کل دانست و تاکید کرد: بوکس نیز یکی از این رشته‌ها مدال‌آور  استان بوشهر با حضور ملی پوشان خوب این استان است.

10 ورزشکار استان بوشهر سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا ‌کسب کردند

احمد بهروزیان فرد افزود: 10 ورزشکاری که از استان بوشهر سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا اندو‌نزی را کسب کرده‌اند هم اکنون مورد حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند.

وی بیان کرد: در بخش زیر‌ساخت هم اکنون خانه بوکس استان بازسازی شده است و در شهرستان‌ها نیز این فضا برای ارتقا بوکس استان وجود دارد.

علی درویشی رئیس هیئت بوکس استان بوشهر شد

در آیین برگزاری مجمع انتخابات هیئت بوکس استان علی درویشی رئیس سابق این هیئت برای سومین سال متوالی  با 13 رای اعضای مجمع به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات