خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج)قزوین گفت: یکی از نفحات یا همان نسیم های خوش الهی ، ماه مبارک رمضان است ،الان که ما روزه هستیم درسایه رحمت خداوند قرار داریم. ماه مبارک رمضان ماه ویژه ای است و رحمت در این ماه کامل است .
کد خبر: ۹۰۲۲۵۰۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82صاحب الامر(عج) در جمع رزمندگان تیپ 82صاحب الامر(عج) که درحسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد بیان کرد: یکی از نسیم ها خوشی که ازطرف خدا به ما می رسد ماه مبارک رمضان است .
وی تشریح کرد: انسان مرکب ازجسم وروح است ووظیفه داریم به هردوآن برسیم،اگر به جسم برسیم وروح را ترک کنیم روح که به مراتب لطیف تراست دچارزنگ زدگی می شودواگر بالعکس به روح برسیم وجسم را رها کنیم جسم مریض می شود.وچون بدی جسم کثیف ، آشکاراست وبدی روح کثیف ، بعضی اوقات مشخص نیست ما وظیفه داریم به جسم برسیم اما برای تطهیر روح بیشتر تلاش کنیم .
عطایی تشریح کرد : نمازهای پنج گانه برای تطهیر روح ماست و باعث شست وشوی گناهان ما می شود، در قرآن تذکرات بسیاری برای تطهیر روح آمده است وما نباید ازتذکرات اخلاقی که دیگران به ما می کنند ناراحت شویم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82صاحب الامر(عج) درادامه مطالب خود به حدیثی ازپیامبراکرم(ص)پرداخت وبیان کرد: ازطرف پروردگار برای شما درزندگی شما نفحاتی قرارد اده شده که شما باید خود را درمعرض آن قراردهیدتاآن نفحه الهی به شما برسد واگربه شما برسد راه سعادت وخوشبختی ورستگار ابدی خواهیدداشت وشقاوت وبدبختی به سمت شما نخواهدرسید.
وی بیان داشت : یکی از نفحات یا همان نسیم های خوش الهی ، ماه مبارک رمضان است ،الان که ما روزه هستیم درسایه رحمت خداوند قرارداریم. ماه مبارک رمضان ماه ویژه است و رحمت در این ماه کامل است .
وی در مورد فضیلت ماه مبارک رمضان به خطبه شعبانیه پرداخت و بیان داشت : این ماه ، ماه برکت، مغفرت ورحمت است و وقتی صاحب خانه خدا باشد هر چه خوبی که در ناحیه او باشد آن جا است، همه چیز به تمام معنا وجود دارد. ماه پرخیروبرکت است وماکه روزه گرفتیم دعوت شدیم ازطرف خدا ، این شعار نیست و واقعیت است لذا برکاتی که دراین ماه هست در هیچ ماهی نیست .
8001/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها