نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با در نظر گرفتن سود تولید کننده و بانک به صورت همزمان الگوی موفقی در پرداخت تسهیلات است، گفت: بانک‌ها در بحث مشاوره‌های اقتصادی به واحد‌های تولید ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۰۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با مدیران و کارکنان بانک مهر اقتصاد استان در سنندج اظهارداشت: مال دنیا اگر در جهت خود قرار بگیرد می‌تواند تاثیرات بسیار بالایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد براساس اسباب است و دیگران را سبب قرار می‌دهد.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه اگر به زندگی بزرگان دین از جمله پیامبر عظیم الشان اسلام نگاه کنیم موضوع کار و تلاش در حوزه اقتصادی وجود داشته است، گفت: حضرت خدیجه در کنار بخشش مال خود در راه اسلام همواره مشاور خوبی هم در حوزه اقتصادی بوده است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: اسلام با کسانی که کار اقتصادی مخالف نیست و خداوند به کسانی که در این راستا تلاش و زحمت می‌کشند عنایت دارد.

وی در ادامه با تاکید براینکه در دنیای امروز زندگی مردم به بانک‌ها ارتباط کاملا مستقیمی دارد، گفت: بانک‌ها می‌توانند با حرکت در مسیر سیاست‌ها و چشم‌انداز‌های نظام و تحقق شعار‌های سال نقش مهمی در توسعه جامعه داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با تاکید براینکه بانک می‌تواند با پرداخت تسهیلات و حمایت از واحد‌های تولیدی داخلی بستر تقویت این واحد‌ها را به لحاظ کمی و کیفی فراهم سازد، خاطرنشان کرد: بانک‌ها می‌تواند با مشاوره‌های مدیریتی در بخش اقتصاد به واحد‌های تولید کمک کنند و بستر افزایش تولید و ارتقای کیفیت تولیدات را فراهم سازند.

به گفته آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، این دست حمایت‌ها یک حمایت کامل از کالای ایرانی است و می‌تواند به حیات و تقویت واحد‌های تولیدی کمک کند.

وی با بیان اینکه راهنمایی و مشاوره‌های اقتصادی بانک‌ها به صاحبان تولید می‌تواند تاثیر عمیقی به تقویت واحد‌های تولید و توان رقابت پذیری آن‌ها کمک کند، گفت: وقتی بانک در مسیر حمایت از واحد تولید سود دو طرف را در نظر بگیرد در کنار جلوگیری از بسته شدن در‌های تولید موجب افزایش مشتریان نیز خواهد شد.

وی اظهار داشت: تبلیغات از مباحث مهمی است که بانک‌ها باید براساس واقعیت‌ها به آن بپردازند و با اطلاع‌رسانی واقعی اقدامات انجام شده بستر جذب مشتریان را نیز فراهم سازد.

پایان پیام/7727
ارسال نظرات