خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید عباس‌پور همدان خبر داد

حضور جهادگران دانشگاه شهید عباس‌پور تهران در روستاهای کبودراهنگ

مسئول گروه جهادی شهید عباس‌پور تهران از حضور جهادگران دانشگاه شهید عباس‌پور تهران در روستاهای کبودراهنگ در تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۲۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

حضور جهادگران دانشگاه شهید عباس‌پور تهران در روستاهای کبودراهنگمهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گروه جهادی شهید عباس‌پور وابسته به دانشگاه شهید عباس‌پور تهران یکی از پردیس‌های دانشگاه شهید بهشتی است که بیشتر اعضای این گروه از دانشجویان رشته‌های مکانیک، برق و عمران هستند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی از چند سال پیش تشکیل شده است و نزدیک به سه سال می‌شود که منطقه هدف گروه ما  روستاهای محروم شهرستان کبودراهنگ در استان همدان است.

مسئول گروه جهادی شهید عباس‌پور تهران اظهار داشت: گروه ما از 40 برادر و 20 خواهر جهادگر تشکیل شده و بیشتر فعالیت‌های ما نیز در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و ... است.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته در روستای گاوزبان شهرستان کبودراهنگ حضور یافتیم و دو خانه نیازمند نیز به دست بچه‌های جهادگر ساخته شد.

تبیانیان گفت: امسال برنامه ما نیز حضور مجدد در شهرستان کبودراهنگ است و برای همین منظور در روزهای آتی تعدادی از جهادگران به نمایندگی از گروه به همدان اعزام شدند تا اقدام به شناسایی و برآورد هزینه برای اردوی تابستان پیش رو کنند.

وی افزود: اولویت ما حضور مجدد در روستای گاوزبان است تا بتوانیم برنامه‌های سال گذشته خود را در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات