مسیر توسعه و تعالی علمی مازندران با شکل گیری کارگروههای فکری دانشجویی هموار می شود

واعظی: کارگروه اتاق فکر دانشجویی مازندران در کنار بقیه کارگروه های اتاق فکر در مسیر توسعه و تعالی استان از بعد علمی و پژوهشی وارد عمل شده و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه رو شکل خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۴۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد واعظی مسئول کارگروه دانشجویی اتاق فکر توسعه و تعالی استان گفت : این کارگروه اتاق فکر دانشجویی مازندران به دستور استاندار برای حمایت ، استقلال و اهمیت بخشی و اعطای حق مشارکت به دانشجویان دانشگاهها تاسیس شده است .

وی افزود : این کارگروه در کنار بقیه کارگروه های اتاق فکر در مسیر توسعه و تعالی استان از بعد علمی و پژوهشی وارد عمل شده و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه رو شکل خواهد داد.

افزود : ما در جلساتی متعدد با حضور دانشجویان نخبه مقاطع مختلف از سراسر استان ، تعداد 20 کمیته تخصصی مشخص گردید که هر کدام در زمینه های مختلف آغاز به فعالیت خواهند کرد.

واعظی تصریح کرد : کمیته هایی از قبیل ، فرهنگی و اجتماعی ، محیط زیست ، عمرانی ، کشاورزی ، رسانه ، فضای مجازی و Iفناوری اطلاعات ، جوانان ، آب و انرژی ، صنعت ، بانوان ، آموزش ، صنایع دریایی ، گردشگری در این کارگروه تشکیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاستها و شیوه عملکردی کلی کارگروه هم به کمیته ها اعلام شد ، گفت : در این جلسه قالب کارگروه و مسئولان کمیته ها مشخص شده اند و هر کمیته بنا به تخصص از ظرفیت و توانایی دانشجویان استان مازندران در پیشبرد اهداف کارگروه استفاده خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها