امام جمعه بناب:

حمایت از تولید داخلی را وزرا و مسئولان از خود آغاز کنند

امام جمعه بناب در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با موضوع حمایت از کالای ایرانی با اشاره به نامگذای سال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی بزرگترین اقدام برای حل مشکل اشتغال است و مسوولان باید این موضوع را از ادارات و خانواده‌های خود شروع کنند و در بین مردم نیز به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۵۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، افزود: سال‌هاست که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اقتصاد را محور تعیین شعار سال قرار می‌دهند و امسال نیز موضوع اقتصاد محور قرار گرفت اما تأکید بر این بود که ما باید از تولید داخلی حمایت کرده و آنها را مصرف کنیم.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی یعنی اجناسی که می‌خواهیم تهیه کنیم، اگر مشابه داخلی دارد حتماً آنها را خریداری کنیم و از خرید مشابه خارجی آن پرهیز کنیم و بدانیم که این کمال بی‌انصافی است که تولید داخلی را رها کرده و سراغ کالای خارجی برویم.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با بیان اینکه خداوند برای کافران این موقعیت را قرار نداده است که بر ما مسلط باشند، یادآور شد: یکی از مصادیق جدی تسلط کافران بر ما تسلط اقتصادی بر بازار و تسلط به اراده و سلیقه ما در خرید کالاست و باید با حمایت از تولیدات داخلی مانع تسلط خارجی‌ها در این عرصه شویم.

وی با بیان اینکه نباید نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری صرفاً در شعار خلاصه شود، اذعان کرد: این چه مصیبتی است که مردم برای تهیه وسایل مورد نیاز به سمت کالاهای خارجی می‌روند و کشور گریبان‌گیر آن شده است؟!

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار