هادی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: خارج کردن fatf در شرایط کنونی از دستور کار مجلس می‌تواند پاسخ محکمی بر سیاسی‌کاری‌های اروپایی‌ها باشد.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۱۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
سرهنگ دوم پاسدار علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: دولت باید به وضعیت معیشت مردم نگاه واقع بینانه و دغدغه‌مند داشته باشد.

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت معیشت مردم، افزود:‌ای کاش مسئولین دولتی هم همچون مقام معظم رهبری در این خصوص واقع بینانه عمل کرده و دغدغه داشته باشند.

رجبی در ادامه با اشاره به بدعهدی آمریکا و همچنین مقابله با اروپا در خصوص برجام، گفت: مسئولان دیپلماتیک کشورمان باید در برابر بدعهدی شیطان بزرگ آمریکا و بازی زیرکانه و ریاکارانه اروپایی‌ها، تصمیم شجاعانه گرفته و از عزت و سربلندی ایران اسلامی دفاع نماید.

مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه ناحیه تربت حیدریه در خصوص وضعیت fatf نیز افزود: خارج کردن fatf در شرایط کنونی از دستور کار مجلس می‌تواند پاسخ محکمی بر سیاسی‌کاری‌های اروپایی‌ها باشد.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: از آنجا که سایه جنگ نظامی براثر شجاعت و دلاورمردی شهدا و رزمندگان و انقلابیون رزمنده ولایی برای همیشه از سرملت ایران برداشته شده و از طرفی سایه جنگ اقتصادی بر اثر بی‌کفایتی برخی مسئولین با نگاه غرب‌گرایانه و بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی بر سرملت ایران گسترده شده است، تنها راه نجات کشور و پیروزی در این جنگ اقتصادی، تغییر نگاه از بیرون کشور به درون آن و همچنین اقدام انقلابی در برابر توطئه‌های اقتصادی بیگانگان می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها