حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت:ترامپ به وعده خود در خروج از برجام عمل کرد/مسئولین ماهم به وعده های خود عمل کنند.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۲۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب نعیم اربابی در جمع فرماندهان پایگاههای حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) حکمی میناب آمریکا را عهدشکن،دروغگووغارتگر دانست و گفت:امروز دیگر همه مردم دنیا می دانند که ماهیت آمریکا گرگ صفتی است و تا جایی که منافعش مورد تهدید قرار نگیرد عهدشان پا برجاست و در غیر این صورت قرارداد و عهد و پیمان برای آنان معنی ندارد. 

اربابی دشمن اصلی ملت ما را آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان سعی و تلاش می کنند جلوی پیشرفت ملت ما را بگیرند و به همین خاطر تحریم های زیادی که به اصطلاح خودشان تحریم های فلج کننده نام داشت را علیه کشور ما وضع کردند.

نعیم اربابی با توجه به خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام گفت: همانگونه که ترامپ به وعده خود در خروج از برجام عمل کرد و قرارداد بین المللی برجام را خیلی راحت پاره کرد زنگ خطری بود برای مسئولین کشور ما و باید مسئولین بعد از این همه امتحان و آزمایش در برابر آمریکا به این نتیجه برسند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و نباید در ادامه راه باز هم به آمریکا دل خوش کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: کشوری که در تحقق اهداف والای خود از نیروی انسانی فعال و متخصص بومی استفاده  کند هرگز در حل مشکلات خود دچار ضعف و کمبود نخواهد شد و قطعا به پیشرفت های علمی چشمگیری خواهد رسید. 

این مسئول با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برجام گفت: امروز دیگر همه می دانند که آمریکا فقط منافع خودش را در نظر می گیرد و هر جایی که نیاز باشد یا بتواند خیلی راحت خیانت میکند و اگر مسئولین کشور ما پشت سر ولی فقیه حرکت نکنند و به نصایح پیامبرگونه ایشان گوش ندهند قطعا بازنده هستند.

 

 

ارسال نظرات