عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر این باور است که اگر دورزننده های تحریم با هماهنگی قوای سه گانه عمل کنند، از فعالیت آنها استقبال می شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۷۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شروع فصل جدیدی از تحریم ها علیه ایران، در خصوص احتمال قوت کاسبان اقتصادی تحریم اظهار داشت: با توجه به اینکه تحریم ها فرصت و زمینه فعالیت برخی افراد بانفوذ اقتصادی را فراهم می کند اعتقاد دارم بانک زنجانی ها با هماهنگی قوای سه گانه عمل کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی مانند بابک زنجامی بر اثر رابطه ای که دارند به راحتی می توانند تحریم ها را دور بزنند و ما نیز باید از هر راهی برای دور زدن تحریم ها استفاده کنیم؛اما در این بین باید فعالیت این افراد تحت نظارت مجلس، دولت و قوه قضاییه باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه راه های دور زدن تحریم را باید دنبال کرد، گفت: باید از هر راهی استفاده کرد تا تحریم ها دور زده شود و دراین بین اگر لازم است برای همکاری با کشورهای سوم وچهارم برنامه ریزی شود تا شرایط اقتصادی برای کشور فراهم تر باشد.

 
بابک زنجانی

 

وی با تاکید براینکه کاسبان تحریم نباید زیاده خواه باشند، بیان داشت: اگر در ایران افرادی داریم که می توانند تحریم ها را دور بزنند و در عین حال زیاده خواه نیستند باید از وجودشان استفاده کرد.

موسوی لارگانی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بابک زنجانی ها رانت خواری کنند، تاکید کرد: در حال حاضر بابک زنجانی هایی به مراتبط بدتر از بابک زنجانی در دولت کنونی فعالیت دارند که نیاز است تحت نظر سه قوه فعالیت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این باره که دولت برای مدیریت کاسبان تحریم گام هایی  برداشته است، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که دولت برای مقابله ومدیریت کاسبان تحریم برنامه ای دارد یا خیر؟ اما امیدواریم هر چه زودتر ورود و از این افراد در راستای تامین منافع کشور استفاده کند.

ارسال نظرات