مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:20 پیکر در شرایط نسبتا کامل به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۹۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
کامروز امینی از دریافت سه محموله پیکر جانباختگان سانحه هوایی در چند روز اخیر و تا ظهر امروز خبر داد و گفت: تعداد ۲۰ پیکراز جانباختگان در وضعیت نسبتا کامل هستند که پس از دریافت نتایج آزمایشات و جمع‌بندی سایر بقایا پیکر‌ها به خانواده‌های آن‌ها تحویل داده می‌شود.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، تعداد ۳۴۸ بافت انسانی که شامل قطعات مختلف در اندازه‌های متفاوت بودند به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شد.
وی با بیان اینکه این تعداد بافت مربوط به ۶۴ مسافر از ۶۶ مسافر بود تصریح کرد: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، تعداد ۲۳ پیکر با جمع‌آوری قطعات مختلف در شرایط نسبت کامل قرار گرفت که از این تعداد ۲۱ پیکر به خانواده‌ها تحویل داده شد.
امینی عنوان کرد: تعداد ۲ نفر از مسافرین هنوز فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند.
امینی با اشاره به احراز فوت کلیه ۶۶ مسافر و کادر پرواز این هواپیما، اظهار داشت:گواهی فوت برای هر یک از مسافرین بنا به درخواست خانواده‌های آنان و ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه سانحه هوایی و اخذ دستور قضایی، صادرشده است.
پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه، ۲۹ بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک، اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کردو همه سرنشینان این هواپیما جانباختند.
ارسال نظرات