معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان

لرستان یکی از ۵ استان برتر کشور به شمار می‌رود

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در جهت پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته و اکنون لرستان از نظر شاخص‌های امنیت در وضعیت خوبی دارد و به‌عنوان یکی از ۵ استان برتر کشور به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۱۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدتقی شاکرمی  امروز در جلسه شورای پیشگیری لرستان با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی از مسائل مهم در جامعه بوده که باید در راستای کاهش و پیشگیری از این مسائل حرکت کنیم. بیان کرد: پیشگیری یک سرمایه برای آیندگان بوده و باعث می‌شود که قبل از وقوع حوادث از وقوع آن‌ها جلوگیری کنیم خوشبختانه در لرستان کارهای بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود:تاکنون اقدامات بسیار خوبی در جهت پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته و اکنون لرستان از نظر شاخص‌های امنیت در وضعیت خوبی دارد و به‌عنوان یکی از ۵ استان برتر کشور به شمار می‌رود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان عنوان کرد: امسال ۳۹ برنامه برای حوزه پیشگیری در استان وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به 13 برنامه فرهنگی و 4 برنامه رسانه‌ای اشاره کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه می‌توان لرستان را در حوزه پیشگیری ارتقا داد، افزود: در این راستا اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوان در سال جاری اقدامات خوبی انجام داد.

شاکرمی عنوان کرد: مسئولان باید مجهز به علم روز باشند چراکه جرائم آنلاین هستند و لذا باید خود را با آن‌ها سوق داد.

این مسوول بیان کرد: ارتقا آگاهی‌های عمومی در حوزه‌های مختلف به‌عنوان یکی از اقدامات مهمی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات