خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان طرح گشت بسیج محله محوردرراستای ارتقای امنیت روانی ،آرامش و نظم پایدار شهروندان با هدف جلوگیری از معضلات اجتماعی درسطح شهرستان، گشت های جهادگرانه بسیجیان پایگاههای مقاومت محله محور در سراسرمحلات هندیجان آغازشده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۲۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگوباخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:سپاه وبسیج هندیجان به دنبال این است که با راه اندازی گشت های بسیج محله محور بتواند بخشی از امنیت که در شهرستان هندیجان لازم است را تامین کند که کمکی به ارتقای امنیت شهر در کنار نیروهای پرتلاش انتظامی داشته باشد.
 
 
وی افزود:دراین طرح بسیجیان واجدشرایط باهمکاری مخلصانه بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج هندیجان در محلات بصورت گروه های ۳تا۵نفره از هر پایگاه با پای پیاده انجام وظیفه می کنند.
 
 
وی بابیان ایجاد روحیه نشاط در بین نیروهای بسیجی گفت:با آغاز گشت های بسیج محله محور در سراسر محلات هندیجان موجب روحیه نشاط با انگیزه جلوگیری از ناهنجاری ها و دیگر معضلات اجتماعی در تمام زمینه باهمکاری بسیجیان بصورت منظم از اول شب تا صبح ادامه دارد و این طرح با موفقیت درحال اجراءمی باشد. 
 
عجم دشتی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:هماهنگی لازم با دستگاه قضایی برای طرح گشت های بسیج محله محور انجام گرفته و بسیجیان با شرکت در کلاس های آموزش توجیهی در این کار خداپسندانه برای امنیت مردم شهرستان حضوری فعال دارند.
 
وی بااشاره به استقبال پرشور بسیجیان در طرح بسیج محله محور بیان کرد:بسیجیان پایگاههای مقاومت هندیجان از این طرح استقبال خوبی داشته و مرتب اعلام آمادگی دارند که از همه بسیجیان استفاده شود و کارهای خوبی در ساماندهی گروهی برای بسیجیان شهرستان انجام گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها