فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: بایستی یک بازخوانی رفتاری تمامی مدیران داشته باشند باید دنبال جناح بازی نبوده و در پی رشد باشیم و از سیاسی‌کاری‌هایی که مانع پیشرفت استان شده پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۲۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی  امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از کاستی‌ها طی این چهل سال به دلیل دشمنی دشمنان و برخی به دلیل موانع داخلی همانند جنگ تحمیلی و تحریم‌ها بوده است.اظهار کرد:اهداف انقلاب اسلامی بایستی تببین شوند، همچنین برخی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی شاخص بوده که ضرورت دارد عنوان شوند.

وی افزود: مسوولان در سطح استان جناح بازی را کنار بگذارند چرا که داشتن رقابت جناحی تا قبل از صاحب منصب‌شدن یک ضرورت است اما زمانی که فرد به سمتی منصوب شد دیگر بایستی حاکمیتی و نه جناحی عمل کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد:همه ما ضعف‌های رفتاری داریم که شایسته نیست، لذا بایستی یک بازخوانی رفتاری تمامی مدیران داشته باشند باید دنبال جناح بازی نبوده و در پی رشد باشیم و از سیاسی‌کاری‌هایی که مانع پیشرفت استان شده پرهیز کنند.

کشکولی بیان داشت: مقام معظم رهبری سال‌هاست که پنج مرحله فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی را تببین نمودند و در حال حاضر در مرحله سوم یعنی اسلامی کردن دولت هستیم و مدیران بایستی به این سمت حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات