فرماندار هشترود در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل عمومی و شورای ترافیک از وضعیت بد و نابسمان جاده هشترود به مراغه علی الخصوص حد فاصل شهر نظرکهریزی تا مراغه انتقاد و خواستار رفع موانع خطر و حادثه ساز و روکش آسفالت این جاده را شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۴۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان گفت: متاسفانه در فروردین ماه امسال در حوزه استحفاظی این شهرستان 14 نفر جان خود را از دست داده اند که بیشترین آمار جان باختگان مربوط به این جاده است.

وی در ادامه از شهر هسترود به عنوان شهر سد معبر یاد و بیان کرد: متاسفانه از ورودی شهر سد معبر ها شروع می شود و فروشندگان وسایل خود را علاوه بر پیاده رو به خیابان ها نیز پهن می کنند و نظم عمومی شهر را به هم می زنند که شهرداری باید نسبت به جمع آوری مزاحمان تعرض به حقوق مردم اقدام کند.

امینیان با بیان اینکه قانون در سطح شهر هشترود نادیده گرفته می شود گفت: منظر عمومی شهر در سایه عدم توجه شهرداری و شهروندان بسیار بد است.

وی اهتمام جدی شهرداری را برای ساماندهی سد معبر در داخل شهر شد و اظهارداشت: متاسفانه پیاده روها تصرف شده و عابرین مجبور به رفت و آمد در خیابان هستند و شورای شهر به وظیفه خود در قبال نظم و امنیت و آبادانی شهر تاکنون هیچ گونه قدمی برنداشته است.

امینیان در ادامه ساماندهی هفته بازار شهر هشترود را شد و گفتد: درست است که بازار هفتگی برای تنظیم بازار نیاز است اما وجود این بازار در جوار جاده ترانزیتی هشترود به مراغه باعث بروز ترافیک در روزهای برپایی این هفته بازار می شود .

وی همچنین هر گونه افزایش کرایه تاکسی های برون شهری و مسافر کش را غیر قانونی و خلاف دانست و خواستار برخورد با افراد متخلف را شد.

رییس پلیس راه هشترود مراغه هم گفت : شهرستان هشترود در کاهش تصادفات در جاده هشترود مراغه و وجود بیشترین تصادفات جاده های روستایی نسبت به سال گذشته مشابه خود رتبه اول را دارد.

عبدالله بابائیان هم به وجود چاله و چوله های خطرناک در جاده هشترود به مراغه اشاره کرد و گفت: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای هر دو شهرستان باید نسبت به رفع موانع پر خطر اقدام کنند.

ارسال نظرات