خبرهای داغ:
توصیه دیگر ما این است که برادران و خواهران شرکتت کننده در روز قدس از حمل و نقل عمومی و اتوبوس استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۷۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، رئیس پلیس راهور اصفهان در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز قدس و ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: راهنمایی و رانندگی مرکز اصفهان همانند سال گذشته در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و روز قدس تدابیر ترافیکی اندیشیده است.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی افزود: روز سیزدهم خرداد از ساعت ۶ صبح نیرو‌های راهنمایی و رانندگی در میدان بسیج و مقابل گلستان شهدا مستقر شده و اقداماتی را در راستای روان سازی ترافیک صورت می‌دهیم و اگر ازدحام جمعیت در این نقطه گسترش یافت محدودیت‌های ترافیکی را در نظر می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: برای روز قدس نیز از ۲۴ ساعت پیش از آغاز مراسم با همکاری شهرداری به ساکنان و کسبه اطلاع رسانی صورت می‌گیرد، تا از توقف خودرو از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه خودداری کنند، اگر خودرویی تا ۵ صبح روز مراسم اقدام نکند این خودرو به پارکینگ سیلو جا به جا می‌شود.

رئیس پلیس راهور اصفهان تصریح کرد: پیش بینی می‌شود همکاری مردم همکاری خوبی را داشته باشند، توصیه دیگر ما این است که برادران و خواهران شرکتت کننده در روز قدس از حمل و نقل عمومی و اتوبوس استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها