خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با توجه به دشمنان سرسخت نظام و شرایط اقتصادی کشور، حمایت از کالای ایرانی یک تکلیف شرعی است.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۸۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز،امام جمعه اهواز آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در همایش حمایت از کالای ایرانی که با حضور جمعی از اساتید و اعضای حوزه علمیه اهواز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی از جهت‌های مختلفی دارای اهمیت است و یکی از دلایل اهمیت آن زنده کردن اقتصاد کشور می‌باشد.


وی با اشاره به اینکه تاکید مقام مظعم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی یک حجت شرعی است یادآور شد: هویت ملی سبب می‌شود که ما نسبت به کشور خود و تولیدات کشور غیرت داشته ‌باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با خرید کالای غیر ایرانی فرزندان میهن اسلامی از کار بیکار می‌شوند اما جوانان دیگر کشورهای بیگانه غیر اسلامی از طریق خرید کالاهای آنان به دست ما متنفع می‌شوند.


آیت ‌الله موسوی جزایری با اشاره به بیکاری جوانان کشور با داشتن مدارک تحصیلات عالی عنوان کرد: باید هر کاری که در توان داریم را برای حمایت از کالای ایرانی انجام دهیم.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان تاکید کرد: امروز باید برای مسائل اجتماعی اهمیت قائل شویم و درصدد حل آنها برآییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها