همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع):

برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس

همزمان با سالروز میلاد فرخنده کریم اهل بیت امام حسن(ع) محفل انس با قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برپا شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان، همزمان با پانزدهین روز از ماه پرخیر و برکت رمضان و سالروز میلاد فرخنده کریم اهل بیت امام حسن(ع) محفل انس با قرآن با حضور کارکنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و همچنین جمعی از مسئولین و کارکنان یگان ویژه ناجا در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

در این آیین معنوی که با هدف اشاعه فرهنگ قرآن خواني برگزار شد، قاریان ممتاز و برجسته استانی شور معنوی خاصی در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ایجاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در این مراسم نورانی ضمن تبریک میلاد پرخیر و برکت کریم اهل بیت امام حسن(ع)، با تأکید بر الگوگیری از کرامت امام حسن(ع) اظهار کرد: امام حسن مجتبی(ع) اسوه کرامت، گذشت، صبر و اخلاق نبوی است و این صفات باید برای افراد جامعه تبیین شود.

وی، یادآور شد: همه ما باید با مطالعه زندگانی آن امام همام برای پیاده‌کردن سیره و اخلاق کریم اهل بیت در زندگی تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، افزود: تنها راه سعادت و رسیدن به رستگاری تدبر و عمل کردن به قرآن است.

وی، تصریح کرد: قرآن نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار