خبرهای داغ:

فرمانده سپاه نطنز با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کرد

با اجرای طرح رمضان در ماه ضیافت الهی و به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) فرمانده سپاه ناحیه نطنز به همراه جمعی از کارکنان با خانواده شهیدان وشوشادی و مرادی دیدارو دلجویی بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۹۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، با اجرای طرح رمضان در ماه ضیافت الهی و به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) فرمانده سپاه ناحیه نطنز به همراه جمعی از کارکنان با خانواده شهیدان وشوشادی و مرادی دیدارو دلجویی بعمل آوردند.

سرهنگ پاسدار حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این دیدار معنوی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد.

وی افزود:همه بدانند آنچه که مایه عزت، امنیت، استحکام و پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی میشود پایبندی به آرمان های انقلابی و ادامه دادن راه و روحیه ی شهداست.

خدامیان در ادامه گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است وخانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود لذا در این راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در پایان تصریح کرد: هدف از دیدار با خانواده های شهدا،ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی است.

ارسال نظرات