به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) جشن میلاد و ضیافت افطاری در نماز خانه سپاه ناحیه اردل با حضور نیروهای وظیفه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۰۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی علیه السلام بیان داشت: تعجب می کنم از کسانی که در غذای جسم خود فکر می کنندولی در امور معنوی وغذای روح خویش اندیشه نمی کنند، شکم خود را از طعام مضرّ حفظ می کنند ولی از افکار پلیدی که روان را می آلاید پرهیز نمی کنند.

حجت الاسلام رضایی افزود:حضرت امام حسن علیه السلام در همه صفات پسندیده انسانی واخلاق وفضایل در حد کمال بوده است آن امام والا مقام در عصر خویش بزرگوارترین ، عابدترین، بردبارترین ومحترم ترین افراد به شمار می رفته ودارای اندیشه بلند، زبانی گویا وپرجاذبه وبر خوردار از اخلاق نیک بوده اند.

وی افزود:امام دوم شیعیان با مردم بسیار مهربان  و نسبت به ضعیفان وافراد تهی دست بسیار بخشنده بودند، آن حضرت  سالار قبیله ایثار ، پیشوای مستضعفان خاک ومسجود فرشتگان افلاک بود.

حجت الاسلام  رضایی به تشریح دیگر خصوصیات حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) رداخت و گفت:سبط اکبر سرچشمه ایمان وجلوه ای از نور بود، درسیمای تابناکش نور عشق و ایمان خانه داشت و در راز ونیاز شبانه اش با پروردگارخلوص و پاکی موج می زد.

ارسال نظرات