مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان صلح امام حسن(ع) را سنت الهی برشمرد و گفت: صبر و شكيبايی كه لازمه امامت است ايجاد می‌كرد كه امام حسن(ع) با معاويه صلح كند.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۲۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) در جمع بسیجیان این ناحیه با اشاره به سیره سیاسی امام حسن مجتبی (ع) گفت: مبارزه با طاغوت زمان و بی اثر کردن آثار تبلیغات منفی دشمن یکی از راهبردهای این حضرت در زمان حکومت بنی امیه بود.

وی افزود: در عصر زندگی امام حسن(ع) علی‌رغم خفقان شدید و برخورد با هرگونه اعتراض، این حضرت به منظور آشکار ساختن چهره پلید بنی‌امیه اقدامات اساسی انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان تصریح کرد: در جریان صلح امام حسن(ع) شاید با نگاه ساده اندیشانه معاویه، پیروز نبرد به نظر برسد ولی با اندکی تأمل و به شهادت تاریخ امام حسن(ع) با روشنگری و معرفی خاندان رسول الله(ص) و خاندان ابوسفیان مردم را با مکر و حیله معاویه و پوشاندن باطل با لباس حق متوجه کردند.

حجت‌الاسلام عظمتی ادامه داد: بهره برداری از سیره سیاسی ائمه معصومین(ع) و استفاده برای عصر حاضر برای مقابله با استکبار را وظیفه تک تک سیاستمداران است؛

وی صلح امام حسن(ع) را سنت الهی برشمرد و تصریح كرد: صبر و شكيبايی كه لازمه امامت است ايجاد می‌كرد كه امام حسن(ع) با معاويه صلح كند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان تصریح کرد: امام حسن (ع) از همان ابتدا به سخاوت و کرم معروف بودند و بر اساس روایات موثق این امام بزرگ 2 بار کل دارایی خویش را بخشید به همین منظور به کریم اهل بیت (ع) شهرت یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات