خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در جلسه شورای اداری استان، گفت: مردم از بیکاری جوانان در مضیقه هستند، نمایندگان مجلس باید با احساس مسئولیت به این موضوع نسبت به وضع قوانینی که این مشکلات ملت را مرتفع می سازد اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۶۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  روابط عمومی نماینده ولی فقیه دراستان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه معضل بیکاری بسیاری از خانواده ها به آینده جوانان نگران کرده است افزود: مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس در وضع قوانین کشور نسبت به برچیده شدن اختلاس ها، خیانت ها و دزدی ها توجه و حساسیت خاصی داشته باشند.
وی افزود: هر چه در توان دارید و میتوانید در مورد اشتغال جوانان به کار گیرید چون مردم از این شرایط رنج می برند و روزانه ده ها نفر با گلایه و انتقاد از بیکاری و مشکلات معیشتی به دفتر بنده مکرر مراجعه می کنند.
وی با بیان اینکه به مردم امید بدهید تا به آینده کشور امیدوار باشند گفت: دشمنان انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه اختلاف افکنی در داخل کشور را دارند و تحصن ها و اعتصاب های صنفی در داخل از سوی دشمنان طرح ریزی و اجرا می کنند.
حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: البته بسیاری از حاضران در این اعتصاب ها در جریان امر نیستند و با وجود اینکه خودشان در مسیر نظام و انقلاب اند اما از برنامه دشمنان نیز بی خبرند.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید برنقش معنویت در معیشت انسان ها  اظهارداشت: زندگی ما زمانی شیرین است که با یاد خدا همراه است و معنویت در زندگی مادی هم نقش اساسی دارد که اگر به یاد خدا باشیم از طرف مادی هم زندگی تامین می شود.
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی در پایان با اشاره به فراررسیدن هفته نیکوکاری تاکید کرد: در این هفته به منظور حمایت از ایتام و‌مستمندان در برخی هزینه ها صرفه جویی کنیم.

ارسال نظرات