فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: دشمن از طریق وارد کردن مواد مخدر بصورت سازمان یافته و هدفمند بینان خانواده ها را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۷۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

 

 

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب، رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان میناب گفت: امروزه دشمن از طریق وارد کردن مواد مخدر برای سست نمودن بنیان خانواده ها اقدام  کرده است.

سردار ترابی با بیان اهمیت این موضوع برای خانواده ها افزود: هر پایگاه برای خود باید یک گشت شبانه  برای کنترل آسیب هایی که ممکن است به پیکره خانواده و اجتماع وارد شود داشته باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: دشمن تنها از طریق عملیات انتحاری و کشتار مردم بیگناه وارد عمل نشده بلکه با وارد کردن مواد مخدر افیونی می خواهد ریشه خانواده ها را بزند.

سردار ترابی تاکید کرد: خسارات و آسيب‌هايي كه از حوزه مواد مخدر در دو بخش قاچاق و اعتياد بر ابعاد اقتصادي، اجتماعي، امنيتي و ‏سلامت جامعه مي‌گذارد بسيار بالاست، بنابراين اين موضوع مي‌بايست در طرح اعتلای بسیج سرلوحه همه آسيب‌هاي ‏اجتماعي و در اولويت قرار گيرد.‏

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در ابعاد مختلف در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج تلاش كنيم كه ميزان شيوع اعتياد در جامعه كاهش يابد، طبعا بايد با هر چيزي كه باعث به خطر افتادن امنيت ‏داخلي و ملي مي‌شود، مقابله كرد. این مهم میسر نمی شود مگر با برنامه ریزی و گنجانده شدن و اجرایی کردن طرح اعتلای بسیج در کلیه پایگاه های مقاومت.

ترابی اذعان داشت: مواد مخدر يكي از آن موضوعاتي است كه امنيت كشور را به خطر مي‌اندازد لذا با اين ‏موضوع به صورت سازمان‌يافته‌تر و هدفمندتر عمل كنيم تا مبارزه با آسیب ها موثرتر باشد.‏

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات