به همت سازمان بسیج کارگری استان زنجان:

رونمایی از کتاب پسران من در زنجان

مراسم رونمایی از کتاب پسران من شهیدان جعفری به نویسندگی فاطمه شکوری در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع)در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با حضور فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان و یوسفی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)گفت: انقلاب اسلامی بعد از بعثت ،غدیر، و واقعه عاشورا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان، با بیان اینکه شهدا قبل از عملیات از روحیه ایثارگری و معنوی بالایی برخوردار بودند افزود: شهیدان با علم، بصیرت، شجاعت و انگیزه در برابر دشمنان مقاومت کرده و باعث پیروزی ملت ایران شدند.

سردار کرمی، رمز پیروزی ملت ایران و رزمندگان در مقابل دنیا را عنایت خداوند متعال، رهبری امام خمینی(ره)، مجاهدت ملت ایران و خون پاک شهدایی دانست که حسینی جنگیدند و عاشورایی شدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان، اگر امروز در عراق، سوریه، یمن، لبنان، بسیج مردمی تشکیل می شود، نشاَت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

یوسفی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم در این جلسه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت رشادت های شهیدان در 8 سال دفاع مقدس و رسالت هایی که بر دوش ما قرار گرفته است گفت: کتاب خاطرات مادر شهیدان عبدالوهاب و محمدعلی جعفری با عنوان پسران من با حمایت سازمان بسیج کارگری به چاپ و انتشار رسیده است.

در پایان مراسم از مادر شهیدان عبدالوهاب و محمد ولی جعفری و نویسنده کتاب من خانم فاطمه شکوی تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار