مسئول تربیت و آموزش حلقه های صالحین سپاه مراغه:
مسئول تربیت و آموزش حلقه های صالحین سپاه مراغه در سومین محفل انس با قرآن کریم این ناحیه، گفت: کل برنامه سعادت انسان و موجودات زنده در قرآن جمع شده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۷۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی شفیعی افزود: اگر در معارف قرآنی تفکر کنیم می بینیم که همه علوم هستی در قرآن جمع شده و در واقع قرآن بهترین و کاملترین علم عالم است.

وی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت است، ادامه داد: اگر به آیات قرآنی و مفاهیم آن دقت کنیم کل برنامه زندگی و سعادت  انسان در قرآن جمع شده است تا انسان را به سعادت رهنمون سازد.

وی عالم هستی را پر از رمزهای گوناگون عنوان و بیان کرد: در این عالم رمز و راز های زیاد وجود دارد که  شب قدر یکی از آن رمزها است، چراکه بیشتر اتفاقات عالم از جمله نزول قرآن در شب قدر اتفاق افتاده است.

حجت اسلام شفیعی اضافه کرد: ارزش این شب های  قدر را بدانید و با عمل به سفارشات قرآن از این شب های پر برکت و نایاب به نحو احسن استفاده کنید.

مسئول تربیت و حلقه های صالحین سپاه مراغه به داستان حضرت موسی و حضرت خضر اشاره کرد و اظهارداشت: در قرآن داستان های واقعی زیادی است که باید از سرگذشت آن ها درس عبرت گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: برخی مواقع ما از خدا غافل می شویم و فکر می کنیم که خدا هم ما را از یاد برده در حالی که اگر به این داستان های پر از عبرت تفکری کنیم خداوند مهربان در همه حال روزی و هدایت آفریده های خود را فراهم کرده است.

ارسال نظرات