خبرهای داغ:
امام جمعه بندرگز، رژیم صهیونیستی را پاشنه آشیل آمریکا و «ترامپ» دانست و گفت: «ترامپ» بداند اسرائیل به‌زودی به دست ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان به زباله‌دان تاریخ راهی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۸۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان بندرگز، اظهار کرد: جنایات قوم یهود در طول تاریخ نشان داد که آنها مردمی حسود، نژادپرست، دنیاطلب و قصی‌القلب هستند که از توحش ترسی ندارند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: خداوند فرمودند قلب یهودیان در نتیجه لجاجت با خداوند، بهانه‌جویی‌ها و عصیانگری‌ها با وجود دریافت آیات و معجزات الهی به‌سختی گراییده و از درک و فهم معارف و آیات الهی بازماندند طوری که این سختی و نفوذناپذیری در قرآن کریم به سنگ سخت تشبیه شده است.

امام جمعه بندرگز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد: دل‌های یهودیان نه از خوف خدا می‌تپد و نه سرچشمه عمل، دانش و عواطف انسانی است و به‌دلیل این خباثت‌ها است که نور الهی در قلوب آنها تابش ندارد.

حسینی با بیان اینکه امروز دنیا شاهد رفتار خصمانه و به‌دور از انسانیت این قشر نسبت به جامعه اسلامی است، تأکید کرد:  هر جایی از عالم که به مسلمانان ظلم می‌شود رد پای یهود به وضوح نمایان است.

وی با بیان اینکه در خروج آمریکا از برجام و عنوان کردن شروط بی‌پایه و بی‌اساس برای ابقای برجام رد پای رژیم صهیونسیتی دیده می‌شود، اذعان کرد:  تمام تلاش این غده سرطانی محدود کردن ایران به‌عنوان فعال منطقه‌ای است.

امام جمعه بندرگز متذکر شد: رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از مدرن‌ترین تجهیزات نظامی اما از نام ایران و ایرانی و از توان موشکی و قدرت و اقتدار می‌ترسد، از این رو با تصور اینکه خروج از برجام می‌تواند جمهوری اسلامی را به عقب برگرداند با متقاعدکردن «ترامپ» او را از برجام این سند و توافق بین‌اللملی منصرف کردند.

حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا بدانند که تمام گزینه‌های ایران روی میز است، یادآور شد: هر گزینه‌ای را که نمایان کنیم به‌طور قطع مرگ بر آمریکا را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به گفته مسؤولان آمریکا گام بعدی این کشور بعد از خروج از برجام تغییر رژیم و براندازی نظام است، گفت: این هدف آمریکایی‌ها تنها یک خیال بیهوده است و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تعبیر براندازی در سخنان مقامات آمریکا جدی نیست چراکه از اول انقلاب این گفتمان را داشتند.

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند هر ایرانی سردار سرافراز «قاسم سلیمانی» می‌شود و کمتر از آنچه که فکر کنند منافع و دودمانشان را در سراسر دنیا با خاک یکسان خواهند کرد، خاطرنشان کرد: فرامین مقام معظم رهبری و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند.

حسینی با اشاره به اینکه به‌گواه تاریخ انعطاف در مقابل دشمن او را گستاخ می‌کند، افزود: اتحادیه اروپا باید ثابت کند و تضمین دهد که بدعهدی سال‌های 1383 و 1384 را تکرار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امام راحل نیز مردم را به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن توصیه می‌کردند، ابراز کرد: امام راحل راه را مشخص کرده و امروز مقام معظم رهبری پرچم را برافراشته است.

امام جمعه بندرگز با تأکید بر اینکه دشمن بداند ما از مبازره و از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت، یادآور شد: امروز عصبانیت دست «ترامپ» و همراهانش از ایران و انقلاب اسلامی به دلیل آن است که ما دست آنها را از منطقه کوتاه کردیم لذا ما همان سخن امام راحل را تکرار می‌کنیم و خطاب به آنها می‌گوییم «تو نیز از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

حسینی رژیم صهیونیستی را پاشنه آشیل آمریکا و «ترامپ» دانست و اذعان کرد: «ترامپ» بداند رژیم صهیونیستی به‌زودی به دست ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان به زباله‌دان تاریخ راهی خواهد شد.

وی هدف دشمن در خروج از برجام را ایجاد اختلاف، شکاف و ناامیدی در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن بداند ملت ایران هیچ‌گاه از حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا نیست لذا با تمام وجود این اتحاد و انسجام را حفظ می‌کنیم و از مبارزه علیه استکبار کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه در این پیچ تاریخی انتظار مردم از مسؤولان تصمیم‌گیری در راستای عزت و اقتدار کشور است، افزود: براساس سنت الهی در شکست دشمن هیچ تردیدی نیست و سرنوشت ترامپ بهتر از بوش پدر و پسر، ریگان، اوباما و ... نخواهد بود و همانند آنها در زباله‌دان تاریخ مدفون خواهند شد.

حسینی در پایان تصریح کرد: در صورتی که به نیروی جوان، انقلابی و متخصص و باانگیزه و باتجربه ایمان و باور داشته باشیم، می‌توانیم با تدبیر، بصیرت، روحیه انقلابی و اقتدار همه مشکلات موجود را حل کنیم./

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها